11 Kasım 2012 Pazar

MERHABA


Maria döndü ,




Sizi çok özledim . Neler oldu neler yaşadım bu 3 aya neler sığdırdım off hepsini anlatmak istiyorum .

Ara sıra yazdım ucundan ucundan az çok neler oldu biliyorsunuz .


·         Aşık oldum ,

·         Kırıldım 

·         Yoruldum 

·         Yalnız kaldım .

·         Yeni arkadaşlar edindim.

·         Çok ağladım

·         Çok içtim ( içmediğim gün olmadı )

·         Ailemi çok özledim boru değil 3,5 ay ayrı kaldım ilk kez ama iyimi geldi çok iyi geldi.


Kısaca anlatıyım;


Yalnız başına yola çıktım. O otobüse binişim çok zor oldu gitme dese boynuma atlasa gitmezdim ondan kaçtım ben ondan kaçtım uğurlamadı bile beni gelmedi çok bekledim ama gelmedi onun hırsıyla bindim göz yaşlarımı içime attım ağlayamadım ta ki araba kalktı istanbulu geçti işte o zaman çok koydu yaşlar birden bire boşaldı nasıl oldu anlamadım .

Otobüsten bir inişim var sudan çıkmış balık gibiydim ama ben bu işi yapacağım baştan başlayacağım.

Marmarisin turunç diye bir koyundaydım allahım çok şirin küçücük bir yer topu topu 300 m bir yerdi =) 15DK bütün koyu gezebiliyorsunuz . 


Oteldeki kimseyle aram iyi olmadı hep kavga gürültü dik başlıyım kimse beni kolay kolay ezemez ama sonradan ısındık ki ben gidiyordum :) 

Barmeydlik yaptım ,garsonluk yaptım ,halkla ilişkiler yaptım , bahçıvanşık bile yaptım üstüne üslük şaklabanlıkta yaptım. Akşam bar turları falan düzenliyorduk benle İzmirli :)

Gelelim baran a allahım aşık oldum bu sıpaya geldiği ilk gün dedim ben bu adama aşık olmassam neyim diye öylede oldu orada ki her şeyim o olmuştu bu şunu anlamama sebep oldu ben bağlanmadan yapamıyorum yada bir yerde yalnız kalamıyorum anında arkadaş ediniyorum . Bu aslında güzel bir şey uluslar arası açıldım valla 

İzmirli  bana bakmadı bende bir çocukla birlikteydim kasacık bir süre yarı ingiliz yarı ispanyol çok iyiydi abi şimdiye kadar beni böle benden alan adam yok olmadı işini biliyordu kerata :) 

Neler gördüm neler yaşadım hayatımın en acı dolu ve en keyifli asla unutamayacağım 3,5 ay =) 

Zil zurna sarhoş olup da vermedim ulan ahahhaha . Çok güzel bir hayat tecrübesi oldu bu marmaris kaçamağı :) İyiyi ve kötüyü anladım ayrıca ben harbi salakmışım lan 

abi diyroz adama emanetim bana göz kulak oluyo falan sözde bana birlikte içelim bi akşam dedi olur abi içeriz dedim adam sürekli içelim abi zaten barın var hek akşam burda içiyoruz daha ne içicez aq ot motmu içcez dedim yok ya baş başa içicez dedi hııı f alan ben kaldım öle yok abi bana ters falan ya kızım ne olucak illa yatcazmı öperim okşarım onada bişey demessin dedi yuhh bu yüzü nerden buldun dedim anlamadın mı benım sana ilgimi dedi nasıl ya kaldım bende birdaha gıtmedım onun bara .... 

bölece harbi saf oldugumu..


  • istanbula döner dönmez kendimi umayın kollarına attım çok özlemişim ben oradayken cidden çok destek oldu bana telefonda az beynini bipmedim çocuğun :) kıyamam ona ben ya kaytanada onu üzmese neyseeehh :) 

patrk bebeyimm onuda çok özledim arada birde ogay,bende rüyyama girdi :) 

Buluşma oldu ama ben gelemedim çoook soruyyy haploo bende seni merak ediyorumm :) 








Şimdilik bukadar devamıı sonraaa.....











11 yorum:

  1. maceracı bir yaz yaşanmış anlaşılan..

    YanıtlaSil
  2. Oleyyyyy mi desem? Yoksa kutlamayamı çıksam ? Mariam geri dönmüş :)
    Canım benim daha neler yaşıcaz hayatta takma sen hem ben her daim burdayım, Güzin ablada neymiş Umayin olarak toplu sean yapıcam artık :)

    YanıtlaSil
  3. ama böyle kısa ve detaysız anlatımlar beni doyurmuyor... Ayrıca bende rüyana girecem banane banane diye dövünesim geldi şimdi :D

    YanıtlaSil
  4. Evet maceralarla dolu bir yazdı :)

    YanıtlaSil
  5. Umayım canımsın sen benim gerçekten iyiki varsın bana okadar destek oldun ki iyiki varsın ...

    YanıtlaSil
  6. Bigay :) Yerim seni merak etme devamı da geliyor :)

    YanıtlaSil
  7. hey hoş geldin mariacım, o öküz dediğin kişi harbi öküzmüş okşamama falan bir şey demezsin ne demek yahu o.O ayrıca hayır olsun nasıl bir rüya idi meraklandım şimdi :)

    YanıtlaSil
  8. :) Evet öküzün tekiydi ya, Güzel bir rüyyaydı ama şuan anımsıyamıyorum kusura bakma kuzumm :( muckk

    YanıtlaSil