14 Kasım 2012 Çarşamba

Nerede kalmıştık :)

Nerede kalmıştık :)

valla hiç kızlara göre bir yer değil arkadaş.
 Gittim gideli tık yokk bütün krolar taş gibi hatunlarla birlikte . 
bana bir tana yakuşuklu düşmüyo.
dedim hacı çok çirkinim yada bu kadar rusun içinde ben para etmiyorum ahahah. Valla kurudum kaldım gençliğim soluyor derken birden bir beyaz atı yoktu ama bembeyaz şortlu bir yiğitt ( Hadi buz mavisiydi atmıyım ahahah )


 bir ingiliz anamm anamm geldi bana yamuk türkçesiyle merhaba dedi .Tarzancayla anlaştık ettik bir süre görüştük ben gay falan diye düşünüyorum valla dedim bende şans yok yani buda gay falan dır çünkü içince bizim ordaki çocuklara sardı falan damgayı vurdum bende :) derken beni oteline çağırdı OLAYLAR OLAYLARR :) VALLA KOYVERDİM GİTTİ HİÇTE PİŞMAN DEĞİLİM :) 

Ben görüşmeyiz yabancı ya türk erkeklerinden öle görmüşüz ya ilk geceden sonra siktiri çekerler ya hani he bunu da öle sandım ama olmadı uzun süre sonra biriyle birlikte uyudum .

Çok iyi geldi huzuru buldum sanki aşkın dili yokmuş onu anladım çok güzel bir hafta geçirdim gerçekten.
Kendime sadece bağlanma kızım bundan sana bir yar olmaz dedim ölede oldu izmirli gittikten sonra iyi geldi bu çocuk bana .

Yine yalnız kalmıştım 2 gün gerçekten yalnız kaldım ne izmirli ne bu ingiliz % ispanyol kırması , gene herkes çekti gitti ben yalnız kaldım .

Zaten gitmek için gelmemiş miydi o bana o zaman problem yok dimi ..
Sadece canım acıdı ,

alıştım ona da...



Farkettim ki ben en çok yalnızlıktan korkuyorum .

yalnız bir kız çocuğuyum düşsem elimi tutacak yok , hasta olsam bakacak yok ölede oldu zaten hasta oldum geberdim eczaneye ben gittim sürüne sürüne ..

3,5 aya çok şey sığdırdım . Çok yalnız kaldım, çok ağladım genelde umayının beynini yedim erkekler neden böle off poff ama güzel dostluklarla edindimm şanslıydım.

Çok sevdiler beni hala müşterilerim beni arar sorrar. Sağolsunlar..

Barmenlik yapım garsonluk yaptım şeflik yaptım anam yapmmadığım iş kalmadı çocuklara şaklaban oldum halimi görseniz ahahah şekilden şekle giridm ama yaradımı yaradı tam 17 kilo verdim boru değil abi aç susuz
izinsiz full gece hayatı full alkol yemek yok otla beslendim ful ayakta duruyorum ayaklarım şişti öldüm ayaklarım hep yara oldu ama deydi...

:)
Arada marmaris aklıma gelir bak buda olmuştu der  gene yazarımm

 Sevgiyle kalınn

Maria dan öpücüklerleee bol sevişmeli günlerr sizin olsun :)

Ben yapamıyorum siz yapınn :)


















6 yorum:

  1. canım benim daha neler yaşıcaz hayatta takmaya bile deymez güzel bir anı her zaman anılmalı bence

    YanıtlaSil
  2. mariacım seninle karşılaştığımız zaman da o kadar kilolu değildin bence o verdim dediğin kilolarla daha bir güzel olmuşsundur sen seni kaybeden kendine yansın ahahayt :))

    +yazını okurken buluşmaya geldiğin andaki hareketlerin (rodosmuydu yahu bir türlü aklıma gelmedi :D) umayin'in ona sahip çıkışı yürümemiz düdük acemi ohooo güzeldi o gün yahu...

    merak etme sen bu sıcak kanlılığınla hiç bir zaman yalnız kalmazsın

    YanıtlaSil
  3. GERÇEKTEN SSİZİ TANIDIĞIM İÇİN OKADAR MEMNUNUN Kİ İYİKİ HAYATIMDASINIZZ.. SİZİ SEVİYOREE...

    YanıtlaSil
  4. anam işte ingiliz farkı benim çadırcılar kadar olmasada miss maria ingiliz tarikatına hoş geldin biriyle uyumak ne lezzettir yaa ahh ahhhh damarıma bastın

    YanıtlaSil
  5. YAPAMIYORUM MU BULAMIYORUM MU:))

    YanıtlaSil