25 Aralık 2012 Salı

2012 Neydin be sen öle geldin geçtin ....

Merhabalar,



Öncelikle ne yıldı be demek istiyorum :) 

 Neler oldu neler bitti uvvv başım döndü şöyle bir düşününce :)

2011'i kapatırken dilek dilememiş aksine ne olursa olsun abi demiştim .. Ve öle de  şeyler geldi geçti ki .

2012 ....


Sen neydin öle yediğim nanelerin haddi hesabı yok :) Çok ağladım gene ağlayasım var herhalde ota boka ağlıyorum işte.

Çok güzel bir yıldın bana öle güzel şeyler verdi ki bu yıl  

Aşk

( yıl sonunda da olsa evet kasımda aşk başkadır ve seni getirdi bana 2012 iyi hayatıma girdin sevgilim)

Para
( Geldiğin gibi gitsende çok işime yaradın )

Upuzun bir tatil
( Marmarise tatile gitmiş olsamda çalıştım 3,5  ay muhteşemdi o yakışıklıla yeni dostlar , maceralar her şey güzeldi)

Lodosum
(Oyy annesinin bir tanesi eşşek kadar oldu sıpa )

Umayım

(Gökanım Canım seninle tanıştım iyi ki hayatıma girdin iyiki varsın beni hiç yalnız bırakmadın. Her şey için teşekkürler)

Blogger bluşmasında tanıdığım bigay,patrk, o gay bende, kaldırım, sizi iyiki tanımısım ...


Pistis 

Seni; nasıl tarif ediyim ki çok tatlı çok şeker bir cadı iyiki tanıdım seni kuzum iyi ki varsın :)

*Haplo tanışamadık hala seninle de ... *


İşsiz başladığım 2012 çalışarak bitiricem sanırım :) Ve sevgilim var sanırım şeytanın bacağını kırdım ben . 

Babamı özledim onu gördüm uzun zaman sonra.

 Kardeşimle artık gerçek kardeşiz yanı büyüdükçe bağlarımız kuvvetlendi.

Kankalarımı getirdi bana 2012 çok teşekkürler onlar hayatımda.

Ne çok ınsan gırmış hayatıma canım dostlarım kalıcı olanlar hayatımda. Gerisi faso fisoymuş zaten . 

Annem hastalandı onun kaybetme korkusu berbattı her şey güzeldi hoştu.da bşr tek o korkuttu bizi güzel yıllar bizim olsun ... 


iyi ki hayatımdasınız




 Tarihe kazıdık güzel anıları güzel güzel günlerdi ,acı olmadı mı oldu ama bana kalan güzel anılar oldu bu sefer... 







2 yorum:

  1. senin için umutlu bir yıl gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. aynı güzelliklerle dolu yeni bir yıl dileklerimle...

    YanıtlaSil