10 Aralık 2012 Pazartesi

Aşıkımm aşıkkk :)

Mutluyum seninle ;

Kaderim seni istediğimi duymasın !


Şapşal şapşal sırıtıyorum çünkü mutluyum;
 Aşığım !
Sevgilimin koynundan çıkıp işe gelmenin burukluğu dışında çok iyim ...

Allah'ım buldum sonunda o adamı desem erken mi olur aman ne olursa olsun . Mutluyum lan ben seviyorum lan ben . Sırf iyi sevişiyor ve şebek olduğu için değil harbi özlüyorum ve seviyorum olum ben.

Ama çok kasıyorum bakalım ne olacak aman öle olması aman gitmesin aman moduna girdim :)

Görmemişin sevgilisi olmuş tutmuş çükünü koparmış misali benim kisi ..

Ay Umayınım bitanem bıktı valla benden hergün arayıp böle oldu bak şöle oldu napiyim ay şöle ay böle demememden çocuk yakında numarasını değiştirircek :)) Seviyorum seni Rose Romeom benim :) 

Böle onu mutlu etmek istiyorum gerçekten ilk kez bir adama bu kadar özen gösteresim var. İlginç yani 

Çocuk romantik olmaya çalışıyor yani bana ilgisini göstermeye çalışıyor ben öküz öküz tepkiler veriyorum :)

Unutmuşum valla yıllardır birine böle hissetmedim sevmedim düzgün bir birlikteliğim yoktu yani ondan afalladım biraz . Ondan yani :)

Suratımda ki o şapşal sırıtma gitmek bilmiyor anacım nedir  bu ya :))


4 yorum:

  1. bu filmdeki sevişme sahnelerine bayılıyorum:)) hele o ilk sahne:)

    YanıtlaSil
  2. Evet güzel film di :) Kaç kez izlediğimi bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Allah nazarlardan saklasın tü tü tü :))

    YanıtlaSil