11 Aralık 2012 Salı

Pistisss :)

Biriyle tanıştım ,

Daha doğrusu görüşmedik daha ama kendisi blogger kraliçesi çok tatlı bir hatun çoğunuz tanıyorsunuz zaten onu namı değer pistiss :) Benim değimimle taş hatun .

Bir kaç haftadır konuşuyoruz sohbet muhabbet gayet iyi :) sevimlide bir şey 

Kadın kadınla ne konuşur 
aşk 
meşk
sex
hayat hakkında her şey 

Yeni bir ilişkideyim biliyosunuz kafam karışık heycanlıyım sölediği bazı şeyler kafamı karıştırdı gözümü açtı haklı biliyorum haklı olduğunu ama körü körüne de inanmak geliyor aşka yalan olmasına rağmen 

Gözümü açtı hatun bildiğinin tribe girip çocuğa surat falan yaptım :) Sende aynısın işte şöle böyle soğuk kanlılıkla karşıladı he canım he canım dedi ve üstüme gelmedi ah pistis ahh =) Bu hatunda bir enerji var anında hissediyorsunuz öle böle değil yani tanıdığım için çok mutluyum birde yüz yüze görüşsek bu hafta sanırım görüşücez heyecanıyımm 

Öpücüklerimi iletiyorum hayatımmmm muhhhhahhh


3 yorum:

  1. şimdi yerimde duramam kıçımın üstüne oturamam lan:):):) çok duygulandm

    YanıtlaSil
  2. Blog dostluğu hiç bir şeye benzemez. Kalıcıdır.

    YanıtlaSil
  3. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil