17 Ocak 2013 Perşembe

Mallık Vol 1

Ebet ...

Gelelim benim mallıklarıma ,

Sevgilim vizelere acayip kaptırmış beni pek sallamadı :) Bende geçmişten gelen güvensizliğimle ayrıldık sandım ve kendimi vurdum barlara . O gece ne içtim ama ne hikmetse çok eğlendim bir öz güven bir öz güven amanın aman şarkılar, türküler sahneye bir fırladım neler şarkılar söyledim. Ama birine bile bakamadım vallaha bakamadım gözle bile aldatmadım . Ya bitmemişse diye.

Aşkı boşverin de ben bu adama saygı duyuyorum , yanında özgürüm, kollarında mutlu , yatağımda huzurlu , onsuz boşluktayım . Nasıl yapardım ki nasıl bir başkasına bakardım ki ! Mesajlar attım sonra kapadım telefonu kendimi eğlenceye vurdum . Derken akşam son buldu evin yolunu tuttum.

Gözler şiş, zil zurna sarhoş bir mayhoşum o gece , yattım ama uyuyamadım yatakta kokusu var. Kalktım sinirlendim tüm yatağı söktüm kirliye attım sonra tuvalette yorgana yastığa sarılı bir şekilde annem beni dürtüklerken uyanmışım :) Sızmışım onları atıyım derken ...

Sonra bir telefon trafiği sevgilim canım benim vizeye kaptırmış ne kontür almış ne bişey derken ben ni aramıyormuşum .

Ben aramıyorum diye adam da beni aramıyor işe bak .. Nese konuştuk anlaştık bir şey yokmuş meğersem. Ama paşamız o ıkı günün hesabını sormadan edemiyor . Neyse söledim böle şöle accık kıskandı mı ne :) İlgilen benle senle dimi ama ..


Barıştık ve 15 günün ardından görüştük araya bukadar mesafe girince ben delleniyorum özlüyorum . Neymiş anacım beni sensizlikle imtihan etmiycekmişsin neymiş beni yalnız bırakmaya gelmiyormuş ney miş sensiz ben nefes alamammm buralarda hiç duramam :) Diye ferhata bağlıyormuşum anladın mı :)

Ona da söyledim nefesime nefes oldu , canıma can ; renkli bir çiftiz . Azcık umursamaz takılıyoruz ama umursuyoruz.

Jengaya bayılıyoruz mızıkçı ama olsun eğleniyoruz ..



Evet seviyorum ben bu keratayı...

1 yorum:

  1. anammmm ulan bak iki gün sonra bir şey çıkarsa gene gelip sızlanma bebeğim artık kendinin daha önemli olduğunuda hisset şu pezevenge snein oyuncak olmadığını öğrensin ii lafa hemen tav oluyorsun bebeğim lütfen ama seviyorum seni

    YanıtlaSil