10 Ocak 2013 Perşembe

Merhaba,

Size aşktan meşkten bahsetmiştim hani son yazımda yılı kapatmıştım hani he gene olan bana olu giren bana girdi.
Döndüğüme pişmanım gerçekten ,

dönmeyecektim ; İstanbul da acıdan başka ne  var ? Söylesenize hiç bir şey yok .Sizde biliyorsunuz sizlerde bir umut belki iyi gider bir şeyler diyorsunuz.

Valla billa ben sıkıldım bu melankoliklikden yoruyor adamı ben çok yaramaz bir çocuktum halada öleyim mutluluk için yalvaracak kadar çocuğum ,küçücük bir şeker için ağlayacak bir çocuk küçücük bir sevgi tanesi   için savaşacak bir çocuk .

Ama İstanbul bu çocuğun her şeyini aldı götürdü ne yaşama sevinci kaldı ne, aşkı, ne babası, ne ailesi, ne dostu .... yapa yalnız yollara devam etmek istedi yolları kapatıldı . Aşık oldu kendine de ona da şans verdi ama gene ellerinde bir tutam kalp kırıklıkları kaldı bu kızın büyümeye lanet etti ..

Her geçen yıl üstündeki sorumluluk arttı...

Sevgilim artık yok gitti ve bitti..


Ama lodosum benimle ... Mutluyuz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder