3 Haziran 2013 Pazartesi

Yaşıyorum...

Merhaba ayyaşlar;

Nasılsınız millet ? Vallaha ben bok gibiyim :) Sanki ne zaman iyiydim ki ?
























Uzun zaman oldu dimi ? Ne yapayım hayata küstüm ama toparlayacağım söz ...
İşten çıktım , evdeyim binlerce lira aldığım işimden çıktım araba iş her şey gitti :) Her gün evden alınıp eve bırakılan ben evden çıkmaz oldum havam söndü dimi . İnsan çok iyi para alınca geleceği düşünmüyor valla şimdiye kadar günde 100 TL atsaydım kenara işten çıksam da param olurdu ulan 100 değil 20 olsun :) Şimdi totomun üstüne düştüm resmen her gece gezen deli gibi para saçan ben bitmeyecek sandım vallaha rezil oldum kuruşsuz kaldım ah akılsız kafam niye yatırım yapmıyorsun dimi . Birde elimdeki parayı da çarçur ettim.  Tek umudum babam gelmesine 1 ay var o gelene kadar ölüp kokmazsam eğer her şey umduğum gibi olursa tekrar maddi gücümü elime almış olacağım ..

Onu bekliyorum çaresizce...



Aşk yok zaten yıllardır bir adam gibi aşk mı yaşadım ki Şafuck haricinde kim oldu ki ? Onunla geçirdiğim 2 aycık  da çok özel ve güzeldi. Sabah uyandığımda yanımda birinin olması evet çook muhteşem bir his bu olayı      her daim yaşamak isterim ...
Neyse o çıktı gitti hayatımdan bütün arkadaşlarım benim için seferber oldu yeni birileri ayarlama çabasında herkes ah ne komik olaylar yaşadım valla herkes bir taktik veriyor yok şöle yap yok böle yap ilk gün kurallarını unutma .. Anladım tamam ne kasıyorsunuz be sanki yarın adamları nikahıma alacağım :)

Biri olmadı diğeri hiç olmaz derken yalnızım yalnız kaldım . Olmadı hep bir fiyasko abi anlayamadım ; olmadı hiç biri . Benim dışımda herkesin bir aşkı var lan. Sinirlerim bozuluyor artık ..
Aşksız bir kadın sanki nefes almıyormuş gibi hisseder bizler aşkla besleniriz , sevmeli ve sevilmeliyiz aşk yoksa kurur topraklarımız..


Çevremde ki bütün erkeklerim  bana hep yalan söyledi başta babam, sonra ilk aşkım, sonra o sonra bu sonra şu muhakkak yalan söylediler sebepsizce mal mısınız ? Benim gibi rahat olgun( ayrıca dolgun :)bir kadına neden yalan söylenir ? Yalanlar söyleyerek mi yücelicektin gözümde he saçmalık siz hep saçmalıksınız ! Ama sizsiz de olmuyor sizlede yapçak bir şey yok seviyorum yinede sizi ..