11 Temmuz 2013 Perşembe

Ölemedim gitti he ...

Merhaba ,

Hastaneden yazıyorum ölüyordum lan az kalsın bir haftadır hastanedeyim ne mi oldu intiar ettim yuttum nekadar ilaç varsa bir hafta tuttular beni hastanede , Çok agırmış içtiğim ilaçlar ama at gibide bünyem varmış vay aq. ölelim dedik madara olduk :)

Kızmayın bana valla dellendim ne oldu anlamdım yaptım bir bok ama iyim merak etmeyin beni yalnız bırakmaya gelmiyor muş onu anladım :)

Yazık lan bana aptalım ben o psikoloğun bakışı varya hiç unutmiycam bir salak daha mı der gibi baktı bana mal mal .. Ee mariya tekrar deniycekmisin ölmekistiyomusun diye soruşu var ya ıyyy pigseler bir daha asla öt . Sanki keyfimden yaptım rahat battı derdimiz var heralde demi ama neyse sevgilim terk etti beni niyemi intihar ettim diye ya o da ayrı bir göt çıktı tamda sevmeye başlamışken o da gitti.

Oturdum kıçımın üstüne gene :) Dostlarım yanımdaydı ama gözlerinde ezik konumuna düştüm off napsaydım keşke ölseydim kurtlurlardı benden.. Ama yaamayı seviyorum ya sadece düzeli aşk istiyorum okadar .

Umayı anımsın çok korkuttum seni ve kaytanı soryy babyy :) İyimm sadece özledim sizi...

Kaan ve ogaycım sizinde gözünüz tutmadı dimi turatı :)

Hastane yazısıda bir sonraya...

Çok eğlenceliydi :)



4 yorum:

  1. dövcem len seni vallaha dövcem seviyoruz seni üzme bizi :(

    YanıtlaSil
  2. Aslında sık sık benim de aklıma gelir ölmek, o yüzden kızamadım bak şimdi sana, çünkü ben de o döt yok, aklıma gelse de hiç faaliyete geçiremeyeceğim bir gerçek..

    Neyse, ölmediğine göre aramızdasın bebeğim, ve sevgilin için hiç üzülme ;) seni hak edecek birileri çıkacak elbet, ama çocuk da senden neler öğrendi neler hee :D

    Neyse ben aynen böyle neşeli bir yazı daha bekliyorum, bir de psikologların başına iş açma bir daha ok :D hehe

    YanıtlaSil
  3. oldu mu şimdi bu, mesai sonrası hatta iftar sonrası arayacağım ://

    YanıtlaSil
  4. Yeniden resetlenmiş gibisindir... Ya da yeniden hayata iyi yerinden başlamalısın... Bir daha olmasın lütfen...

    YanıtlaSil