20 Ağustos 2013 Salı

BazılarıAcı Sever Bazıları Acı Çeker...

Ne yapıyorsunuz  devrimciler !
 

Yeni iş; yeni ev derken gene ihmal ettim sizleri :) 

Çok heyecanlıyım ilk kez yeni  ofisten yazıyorum .  Ofiste  işler harika evde işler yorucu ( hayatımda böle temiz olduğumu hatırlamıyorum :) Bir insan her gün mü ev temizler ?

 Kendi evim ya bir özen bir özen aman aman .. Ya eve giren çıkanın haddi hesabı yok he . Ayrı eve çıktığımı duyan bir uğruyor :) Birde bir kıymetliyim aman aman :) 

Hafta sonu tatile gittim güzel geçti iyice yandım ya hayat bana mı güzel ne mutluyum sizlerin yazılarını okuyorum kimi mutlu kimi üzgün bence sizde benim gibi yapın ;

her şeyi siktir edin ..

Açıyı çok severim böle o küçük biberleri kütür kütür yerim ama gelin görün ki mazoşistlik de yok değil yani ....

Yeni bir aşk lazım aşkkk !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder