29 Ağustos 2013 Perşembe

:(

Karşıma geçmiş bana kızları anlatıyor ben rahat durur muyum şilede yediğim bokları anlattım açık açık bunu yaptım  ve en yakın arkadaşımdan oldum mutluyum da gereksiz bir kaltakdı dedim. 

Canı yandı, sinirlendi , öpmedi, dokunmadı . 

NASIL ? ya bizim kıza gol mu attılar diyip durdu kıyamam koydu mu  . Sen onun kollarında bunun kollarında sürterken iyide ben yıllar sonra hiç tanımadığım birine verdim çok mu , ne var be yalvardım bir ay gel diye geldin mi? gelmedin adımız sanımız yok . ne olduğumuz belli değil ama ben kimseyle olmayayım ölemi enayi var dimi karşında salak var aq . Seviyoruz diye de kölen değiliz ya .( öl lan benim için dese ölürüm o ayrı seviyorum piçi ) Ama oldu yani benimde ihtiyaçlarım var iki çift güzel söz belimde o gücü hissetcem yanı  benim yaptığım orspuluk değil kardeşim ben sadece mutlu olmak istedim bir kaç saatlik bile olsa birinin beni arzulamasını sevmesini istedim , sevilmek benimde hakkım be.

Yeter be bende insanım günlerce oturup seni bekliyorum gelmeyi bırak siklemiyorsun ben yine geldiğinde heyecanla açıyorum o kapıyı , bir parça sevgi kırıntısı için yalvarıyorum gel ne olur gel yalnız yaşamaya başladığımdan beri daha bir kırılgan oldum yalnızım la tamamen yalnızım kimse yok .

Sabah uyandığında bir nefes istiyor insan bir can istiyor. 

Bugün benden mutlusu yok sen vardın yanımda hiç uyumadım sabaha kadar  sevdim seni seyrettim . Ama hiç dokunmadı seviyorum be seni ama sen ne istediğini bile bilmiyorsun 

Bense ne istediğimi çok iyi biliyorum ! SADECE SENİ İSTİYORUM .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder