22 Ağustos 2013 Perşembe

Her şeye rağmen..

Nerede canımıı yakan bir adam var onu seviyoruz ,

Düzgün adam bizi bulmuyor diyoruz ya yalan düzgün adamı istemiyoruz ki . Biz acı çekmeyi seviyoruz mazoşist kadınlarız biz !

Azıma sıçan nerede adam var maria ona köpek olsun sürünsün o , ağlasın zırlasın bok zaten o .

İşte onlardan biri;



Seviyorum be adam seni,

Yıllar sonra tekrar girdin hayatıma bu sefer çok faklı olmuştun hissettim seni her hücremde . Ama ne oldu gene gittin bu sefer hırs yaptım gene geleceksin dedim ve gene geldin kal lan bu sefer gitme her gidişinde çok şey götürdün benden uykularımı götürdün sensiz uyuyamaz oldum.

İnsan biriyle uyumaya alıştı mı bırakamıyor işte ben ilk kez senle uyudum gerçekten ilk kez ..


Yoruldum geleceğim deyip gelmemelerinden her seferinde hazırlanıyorum ; sürüp sürüştürüyorum . bir görsen o heyecanımı üzülürsün be acırsın o halime. O kadar mutlu hazırlanıyorum ki sonra arıyorsun işim çıktı gelemiyorum . Hazırladığım o sofra ben baş başa kalıp sabaha kadar ağlıya ağlıya içiyorum ne varsa, sonra akmış makyajımı bile temizlemeden yatıyorum o yatakta yalnız yatmak ne kadar acı verici biliyor musun ?nereden bileceksin! Sen  hiç sensiz kalmadın ki be adam .

Senin bir geliş evren var bende birde gidiş evren gelişi anlattım

Gidişlerinde sen yine gelene kadar o yastığa sarılıp uyurum her kendime hiç sofra hazırlamıyorum yemiyorum neredeyse ama çok içiyorum yalnızlık bana iyi gelir sandım ama yok daha kötü oluyorum sanki sen yoksun annem yok kuzum yok . Ben hep yoktum diyeceksin ama sen olmasan da ben varmışsın gibi yapardım . Artık onuda yapamıyorum ya çünkü yetmiyor .


Senle eğlenmek bir başka gerçekten 10 dk önce sevişip 10 dk sonra jenga oynamak belgesel izlemek , güzel şeyler bunlar senle pek gezmedik sadece 1 kez ellimden tuttun ve ben seni çok seviyorum ama bunu sana bir daha söylemeyeceğim dedim kendime çünkü hak  etmiyorsun ! Ama senide seviyorum ben böylede mutluyum yarımım ama yinede mutlu oluyorum sen hayatımda olunca ...



2 yorum:

  1. hep gelecek umudu ile ara sıra görüşmek barışıp barışıp ayrılsak da ara sıra onu görebilecek olmam avutuyordu. şimdi öyle bir şey yaptı ki geliş yollarını kapattı tamamen. düzgün adam kime denmez, onu gel bana sor Miss Maria, bana. için için çürüyor gibiyim sanki. hayalini bile öldürüyor yeri geliyor. hep daha kötüsü vardır derdim, en kötüsünü yapana kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum ya biz acı çektirenleri seviyoruz. Bize müstehak :(

      Sil