23 Eylül 2013 Pazartesi

Hoş Geldin..




Hoş geldin hayatıma öncelikle,

Nasıl girdin hayatıma nasıl böle olduk bilmiyorum :)

Her şey bir rüyya gibi sanki eğer uyanmam gerekirse asla uyandırmayın ben çok mutluyum çünkü.

Ben yanımda biri varken asla uyuyamazdım , sabaha kadar oturur beklerdim rahatsız olurdum . Ama senle mışıl mışıl uyuyorum . başımı göğsüne yasladım mı bütün tasam, derdim gidiyor. Böle o kadar rahatım ki kendim de sevmediğim neyim varsa sen seviyorsun :) Çok hoşuma gidiyor bu hallerin , her akşam senle uyumak , uyanmak bir başka yani .

Kısaca benim aşk hayatımda ben severdim onlar beni kullanırdı şimdi ise sadece sevmek ve  bir şeyler paylaşmak var yani senle film izliyoruz , yemek yiyoruz , maç izliyoruz ( Kaybettiniz ama ne yapalım :)
Sen BJK'li de olsan seni seviyorum ben :)

Kaybedince moralin bozuldu ya hani ama yanıma gelip sarılınca keyfin yerine geldi ,bu beni o kadar mutlu etti ki anlatamam.

İşe gittiğim zaman kokunun burnumda tütüyor ,özlüyorum ,sürekli yanımda ol istiyorum . Kafayımı yedim yoksa aşık mı oldum ben sana bilemiyorum .

Aslında korkmuyor da değilim ya bunlar bir rüyya ise ne bok yerim o zaman ? Ben genelde mutluluk diye kıçımı yırtarım ama hep elimde patlar her şey bu sefer öle olsun istemiyorum . Artık gerçekten sevip sevmek istiyorum . Sevişip sevmek değil  !
SEVİLMEK İSTİYORUM SADECE !!!!

İnanıyorum ki '' O '' adam sensin sevgilim .

Allahım'a binlerce kez teşekkürler seni bana getirdi

İyi ki varsın ve iyi ki benimsin .

Sende onlar gibi beni bırakıp gitme olur mu sevgilim ...


Seni seviyorum .....

Aşık oldum , Mutluluktan uçuyorum :)

Merhaba millet,

Nasıl keyifler ?

Valla bende süper. Çok mutluyum, o melankolik hatun gitti içi içine sığmayan bir hatun geldi . Aşkı buldum sonunda. Sabahları göğsünde uyandığım bir adam var hayatımda. Çoooooooooook  Mutluyuz mutmusluyuz :)

O kadar iyiki ki anlatamam masal gibi bir şey . Bana değer veriyor beni incitmekten korkuyor böle onla uyumak ya o keyfi anlatamam allahım nazarlardan korusun bizi..


Mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim...

3 Eylül 2013 Salı

Size bir soru ?

Size bir soru

Tek gecelik bir ilişki tek geceyle kalmazsa bu ne olur ?