26 Kasım 2013 Salı

ABLANIZ SAHALARA GERİ DÖNDÜ...

Merhaba,

Muhteşem bir dönüş yapıyorum , her şey tekrardan bok gibi gitmeye başladı :) Zaten beni tanıyanlar biliyor artık Maria ya aşık olunca ya terk edilince yazıyor :)

Evet gene bitti ama bu sefer öncekilerinden daha çok hazırlıklıyım.
Gene bir arkadaş kalalım vakaası daha !  
Allahım yok mu başka bir açıklama yada sığına bileceğiniz bir şey lütfen ya bu kadar BANAL olmayın plessseee :) 

Arkadaş kalalım :
Arada sevişelim hata gel arada evi temizle , bir kaç kap yemek yap git ama sorumluluğunu almayayım olur mu ? Yarrak kafalı sen çook sexy bir adamsın ya senle fuckbady olcaz ahahah götümle gülerim sana anca . ( Ben sana aşık olduğum için senleydim yakışıklı olduğun için değil ! )

Bir bilsen ne çocuklarla yatıyorum ben sen de neysin pehhh neler neler var canım  :) Arada da olsa aynaya bak .

Sana bembeyaz silip donlarınla mutluluklar. Sırf benim yüzümden giydiğin siyah boxerlar giymek zorunda değilsin. 

Ama bulaşıkları yıkamak zorundasın, evi tek başına temizlemek zorundasın. O çok sevdiğin yemekleri üşengeçlikten yapmayarak aç kalacaksın yada pideye talim edip tosun olma yolunda sana başarılar. 

Yorgunsun diye yaptığım masajları özlersin sölemedi deme ;) 

Benden bir çok şey beklerken vermediğin şeyler için üzülme artık canım . 

Bu arada senle mutluydum senin her zevzekliğine rağmen ama içimdeki seni tek bir lafınla söktüğüne göre çok da iz bırakmamışsın be canım :) 

Şuan çok iyi ve enerjiğim gerçekten ilk randevum bir kaç saat sonra düşün bende ki hızı sana tavsiyem benim yokluğum sana koymaz sanıyorsun ama emin ol çok geçmeden arayacaksın beni çünkü o evin her yerinde benim izlerim var her yere sıkıştırılmış notlar emin ol varlığımın koymadığı kadar yokluğum koyacak sana canım !

Sevgiyle kal bir de artık yaşlanıyorsun canım benle arandaki yaş farkını yaşlılık kremleriyle kapatmaya çalışsan da benden büyük olduğun her halinden ve yüzünden belliydi ;) yani boru değil 12 yaş düşün sen orta okuldayken ben yoktum . 


Senle arkadaş kalacağım sırf neyi kaybettiğini görmen için . Ben kime o benim ayağıma gelecek dediysem o benim ayağıma gelmiştir sende listeye eklendin şimdiden görüşürüz canım. 



























2 yorum:

  1. Hojgeldin:-)Bence de arkadaş kalın.Öylesi daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :) Aynen öle yaptık bizde :)

      Sil