6 Ocak 2014 Pazartesi

Demir attım yanlızlığa...

Merhaba,

Yeni kararlar aldım hayatımla ilgili; ( Artık bu kararları uygulamalıyım dimi ama :) )

Bu hayatta benden önemlisi yok . Kıymetlisi hiç yok.

Kimseye değer vermemem gerektiğini hala öğrenemedim. Ki onlarca yediğim kazık yanıma kar kaldı .

Arkadaş dediğin nedir ?  ( paran varsa etrafında tonlarca olan amip türü yaratıklar. )

Aşk nedir ? ( İstediği her şeyi aldıktan sonra ona verdiğin vermediğin neyin varsa hatta senliğini bile hiç çekinmeden alıp götüren bir tür )

Aile nedir ? ( Her zaman yaptığını bir gün yapmadığında kötü olduğun topluluk. Ne kadar verirsen ver hep dahasını isterler. )

Yukarıda sıraladıklarımdan hangisi bana ne veriyor ? Hep benden bir parça alıyorlar . Sıkıldım.

Artık bir şeylerin gerçekten değişmesi lazım . Kimsenin benim kendimden fazla bende yer işgal etmesine izin vermiyorum bu saatten sonra.

Yoruldum insanların dertlerini kendi derdim miş gibi bana yük olmasından . Çalıştığım iş yerinin kendi şirketim  gibi sahiplenmekten  sonuçta ne alıyorsam onun karşılığını verip gitmeliyim . Kimse bana hak ettiğimden fazlasını vermiyorsa ben neden vereyim ki .

Kim bana ne veriyor !

Uzun bir süre kendi inime çekileceğim ve ne sesim çıkacak , ne nefes alışım duyulacak .

Kendimle baş başa bir ay geçireceğim ...









5 yorum:

  1. Buna ihtiyacın var sanırım. Kendini dinlemeye, tek başınalığa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok ihtiyacım var ( mış ) Geç bile kalmışım ...

      Sil
  2. aslında çok iyi şeyler öğrenmişsin aynen öyle bizden kıtmetlisi yook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de öğrendiklerim acıtmasa daha iyi olucak da işte. Sagom mia :)

      Sil
  3. en iyisini yapmışsın şimdi sırada bu söylediklerini gerçekten uygulayabilmek olmalı :)

    YanıtlaSil