18 Mart 2014 Salı

Ümit

Merhaba;

Özledim yazmayı . Kimse elimi ayağımı tutmuyordu yazabilirdim ama yazmadım. Yazmak içimden gelmiyor ki söküp aldılar benliğimi ben olmayan birşeyler yazmak saçma olurdu .

Tam 4 yıl önce bir post yazmıştım ümit diye birini anlatmışdım. Gene girdi hayatıma bu sefer darmadağan etmeye niyetli ozamanlar bana huzur verdiği için hayatımdaymış.

Şimdi ise sıçmaya niyetli of sıkıldım valla sıkıldım, yoruldum . Hayatım okadar güzel ki illa birileri bunu mahvetmek için bir şeyler yapmak zorunda anlam veremiyorum. Kırıkmaltan o kadar korkuyorum ki kırmadan duramıyorum. Birinin omzunda uyuma ihtiyacımı yoksa ben gercektem mazoşist malın biriyim bu yüzden mi anlam veremiyorum kendime saatlerce yol gidiyorum sırf onu görmek için ne ilgi ne alaka hiç bir şey yok ama ben köpek gibi ilgi gösteriyorum neden yapıyorum bunu neden süzme malmıyım neyim . Ve her seferinde üzülüyorum yinede gidiyorum :( allahım bana akıl fikir ver ..


Posted via Blogaway

2 yorum: