10 Temmuz 2014 Perşembe

BİR HALLER ...



HOOOP !!!

Bir haller bir götlükler furyasıdır gidiyor hayırdır ?

Vallahi ben anlamadım bu işten bir şey!
Hayat bizi yoruyor yok öle yok böle bir siktirin gidin .
Bakın ortam OROSPU dolmuşken siz yapmayın bari lütfen etrafımızda kaç tane düzgün insan kaldı ki ?
Dost diye bileceğiniz kaç kişi var ? Bence yok dersem yalan tabi ki de :) 
Gelelim piyasa da ki g...  Hatuna can diyorsun ciğer diyorsun hoop koynuna girmiş , adama dost , broo diyorsun hoop hatununu götürme peşinde !

Olmaz arkadaş böle bu ne yavşaklık bu ne açık ilişki he hayırdır ya size.





Neyse bu kadar sövdükten sonra birazda kendimden bahsedeyim bari;

Bende her şey standart sevgili var ( adı sevgili sadece adam 1 aydır yok ) iş var güç var arada taşınıp duruyorum. Hayat bana iyi gerisi boş ama sizleri özlemişim .
Takılıyorum ya ne olsun 

Geçen akşam umayım bendeydi ne güzel bir şeysin sen ya varlığın huzur veriyor cansın can :)

Kaytanım canım özledim haberin olsun paşamm ;)

Yeni bir şey yok mu ooo çook dedikodu var da yazmıyorum yazarsam inler burası :) Belki başka zaman....


Sadece şunu söylemek istiyorum ben kimsenin hayatında ömür törpüsü olmayın gençlik çeşmesi gibi berrak olun insanların hayatlarında ! 

Anlayana selam olsun ...














2 yorum:

  1. hıımmm ok o zaman (yazar burada kendini göremediği için trip atmaktadır)

    YanıtlaSil
  2. fıs fıs fıs fıs dedikodu dedikodu yapılacaklar listesinde aklımda :D bence benim evde bir parti verilebilir sonraki blogger toplantısını bende yapabilir belki de ama organizatör lazım

    YanıtlaSil